Proszę sprawdzić czy adres email jest zgodny z adresem email podanym na umowie.

W przypadku nie otrzymania faktury drogą elektroniczną prosimy o sprawdzenie folderu SPAM na Państwa koncie email.

Dodatkowo faktury są umieszczane i gotowe do ściągnięcia w Panelu Klienta pod adresem https://moje.interq.pl

Test

Test: Test!

Test

Test: Test!

Test

Test: Test!

Test

Test: Test!

Test

Test: Test!

Test

Test: Test!

Test

Test: Test!

Test

Test: Test!

Lampka LOS świecąca się na czerwono oznacza brak połączenia światłowodowego - kabel może być w pewnym miejscu uszkodzony lub przerwany.

Prędkość podana w umowie jest to prędkość osiągana po połączeniu kablem LAN z komputerem/laptopem, obecnie urządzenia mobilne i przenośne z własnymi kartami sieciowymi mogą nie obsługiwać większych prędkości. Istnieje także sama utrata prędkości sieci WiFi, które jako technologia jest ograniczona zasięgiem i każda przeszkoda na drodze router-urządzenie może powodować utratę potencjalnej prędkości.

WiFi jest technologią ograniczoną różnorakimi przeszkodami, czy to ściana, czy to zamknięte drzwi, podłoga itd., także mogą zdarzać się sytuacje gdy WiFi nie będzie miało zasięgu po przeciwnej stronie domu właśnie z powodu tych przeszkód po drodze.

Technicy przywieszają kabel od najbliższego słupa do budynku za pomocą haka, następnie należy wywiercić przejście do wnętrza budynku w celu przeniesienia przewodu światłowodowego do wnętrza budynku. Stamtąd klient decyduje gdzie chce mieć ustawione urządzenia. Przy miejscu ustawienia routera montowane jest gniazdo światłowodowe naścienne, w którym znajduje się spaw. Od gniazdka do routera idzie biały kabel - patchcord, a od routera do każdego urządzenia stacjonarnego - kabel LAN.

Internet światłowodowy jest łączem "po kablu", jest niezależny od warunków atmosferycznych i ma praktycznie nieograniczoną przepustowość, kiedy internet radiowy jest zależny od warunków atmosferycznych i przeszkody na drodze od anteny do nadajnika mogą wypływać na połączenie.

  • Sprawdź czy wszystkie zamontowane urządzenia podłączone są do prądu. Czasem zdarza się, że urządzenia się zawieszają - wyłącz je z prądu i włącz ponownie.
  • Jeśli nie pomogło zrestartowanie urządzeń sprawdź czy na urządzeniu lampka LOS świeci/mruga się na czerwono. Jeśli tak, należy sprawdzić, czy żaden z kabelków prowadzących do routera nie uległ zagięciu lub załamaniu; Jeśli tak się stało spróbuj wyprostować go i sprawdzić czy lampka LOS zaświeciła się na zielono. Jeśli dalej będzie kolor czerwony należy skontaktować się z nami, aby zgłosić problem.
  • Należy sprawdzić czy połączenie lokalne jest włączone oraz czy adresy ip przydzielane są poprawnie.
  • Jeśli Internet nie działa tylko na jednym z wielu komputerów w domu wówczas przyczyna problemu tkwi w komputerze i należy oddać go do serwisu.

Podłącz komputer stacjonarny/laptopa po kablu do routera. Następnie otwórz http://speedtest.pl oraz naciśnij przycisk Start.

Test

Test: Test!

Test

Test: Test!

Test

Test: Test!

Test

Test: Test!

  • Sprawdź czy dekoder jest podłączony do zasilania, oraz do telewizora
  • Sprawdź czy źródło sygnału w telewizorze ustawione jest na port hdmi do którego podłączony jest dekoder
  • Wyłącz na 30 sekund dekoder z zasilania i podłącz ponownie, sprawdź czy działa